2011. március 3., csütörtök

20. fejezet A szerelem halálos?


-Öhmm....hűű. - mondtam amikor elhúzódtunk egymástól. Will mosolygott és felhúzott szemöldökkel meredt rám. Kezdtem kínosan érezni.
  • Lehet, hogy....hibát követtünk el. - próbáltam még hátrább húzódni, de Will karjai erősen fonódtak körém.
  • Miért van az, hogy félsz élvezni a dolgokat? - sóhajtott fel, majd elengedett.
  • Ez nem igaz. - néztem rá.
  • Hát akkor gyerünk mondd el nekem, hogy most miért nem jó ez neked. - tárta szét a karjait, majd válaszra várt.
  • Hát....mert....- gondolkoztam az okon, hogy mégis mi az ami most a legjobban nyomaszt, de végül is teljesen egésznek éreztem magam.
  • Látod! Igazán elengedhetnéd magad. - feküdt le az ágyra majd, a feje alá tette a karjait.
  • Ühüm...ez nem megy olyan könnyen. - ültem le mellé.
  • Hát sok dolog befolyásol, sok mindent. - jött ki a legértelmetlenebb mondta a számon.
  • Nézd ha attól tartasz, hogy megbántalak vagy ha....elhagylak amikor szükséged van rám, akkor bíztosítani szeretnélek, hogy melletted állok. - ült fel, majd az arcomat a kezébe fogta. Mintha millió aprónyi kis szikrák pattantak volna szanaszét közöttünk.
  • Húú...ez most egy kicsit gyors azt hiszem.....de ha adsz egy kis időt...akkor talán megbeszélhetjük a dolgokat. - foglaltam össze tömören a gondolataimat, ami most nagyon nehéz volt, mivel nagyon sok minden kavargott bennem.
  • Én várok rád...ameddig csak kell. - puszilt meg gyengéden. Égette a bőrömet az érintése.
  • Jó. - nyögtem ki nagy nehezen, mivel nehéz volt gondolkoznom főleg ezek után a dolgok után.





Lily és én éppen a szobában kuksoltunk és jégkrémet eszegettünk.
  • Na és mi van Willel? - kérdezte szemöldök húzogatva.
  • Neked nem kellene tanulni vagy ilyesmi? - vágtam vissza vigyorogva.
  • Tudom ám....hogy mi volt. - mondta rejtélyesen.
  • Igen? Na és mi? - kérdeztem idegesen, de azért mosolyogva.
  • Jajj Lena....biztos, hogy történ valami csók -féle....ha csak nem sokkal több. - a jégkrém a torkomra csúszott és a hirtelen jött hidegtől köhögni kezdtem.
  • Csak nem rosszalkodtunk? - kérdezte miközben fetrengett a nevetéstől.
  • Ne is zavarjon, hogy megfulladok! Gondolkozz csak a szexualitáson! - vetettem oda, majd kitéptem a kanalat a kezéből és fejbe vágtam vele.
  • Auuh....Nagyon....kiszámíthatatlan vagy. - kuncogott továbbra is. Megcsörrent a telefonom.
  • Igen? - szóltam bele.
  • Lena! Baj van....Willt megtámadták a felsőbb hatalmak, ráadásul még vérfarkasok is vannak velük. - hallottam Scarlett kétségbe esett hangját.
  • Mi van? Vérfarkas? Felsőbb hatalmak? - kérdeztem összezavarodni, de már a cipőmet rángattam magamra.
  • Segítenetek kell! Hozzd Lilyt....Jason már itt van. Jönnek Will rokonai is. Nagy szarban vagyunk....Tyler keze lehet a dologban. Az erőd tisztásán vagyunk. - mondta sietve, majd letette.
  • Menjünk! - állt készen Lily is, majd kisuhantunk mint a szellő.





Egyből rátaláltunk a helyre, ahol szinte csapatokban álltak a vámpírok és meglepődve néztem, hogy a vérfarkasok nem csak legendák. Ez....hihetetlen. Bár eddig a vámpírokban sem hittem.
  • Pontosan tudjuk, hogy mit tettél. - csattant egy mély férfi hang, én pedig összerándultam.
  • Nézd! Nem tudom, ki mit mondott neked Justin, de biztosíthatlak, hogy soha nem tennék ilyet. - hallottam meg Will hangját, akit egy másik csapat vérfarkas vett körül.
  • Will! - szólítottam meg, és minden jelenlévő rám szegezte a tekintetét.
  • Maradj ott Lena! Nem lesz semmi gond. - mondta magabiztosan, de rám cseppet sem hatott.
  • És ez a lány? Őt ki változtatta át? - nézett rám Justin, aki nagyon félelmetes figura volt.
  • Will volt az! - kiállt fel az egyik vámpír.
  • Ez nem igaz! Tyler Gurt tette. - nyitottam ki én is a számat.
  • Van rá bizonyítékod? - kérdezte Justin, majd intett kér erős vámpírnak, hogy fogjon le. Nem értettem, hogy mi a helyzet, de Willt fogom védeni és a szeretteimet.
  • Nincsen, de itt vagyok én magam vámpírként. Ha ez nem elég bizonyíték. Amúgy meg Tylernek eléggé fáj rám a foga. - mondtam mérgesen.
  • Tehát nincs rá bizonyíték. - mondta Justin, majd intett. Ennek az intésnek millió jelentése volt. A vérfarkas Willbe mélyesztette a fogát, aki egy pillanat alatt összeesett. Nem! Egy ideig küzdött, ahogy tudott és én is próbáltam szabadulni az szorító karok közül, de nem ment egyikünknek sem a dolog.
  • Will! - kiáltottam túl a harsogó tömeget, de nem hallotta meg.....olyan volt mintha már semmit sem hallana többé. Egy pillanat alatt összetörtem.

4 megjegyzés:

  1. ATYAÚRISTEN! Ez meg mi volt? Mármint tudom mi volt, csak nehéz fölfogni! Juj! Na inkább nem részletezem tovább a dolgot, mert itt lel minket a hajnal! Mert most nálam este van! Am egyébként is álmos vook, úgyhogy 'Ccakát! és siess, de nagyon!
    Hola!

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég... Nagyon bonyolódnak a szálak. Oké, hogy nem kedvelem Willt, de azért ez a harapás ez mégis csak túlzás... Nagyon remélem, hogy itt nem TVD elemei jönnek vissza, mert annyira azért nem unszimpatikus Will. Bár Jason hiányt fenntartom. Valójában az egész sztorinak az ő tökéletes testéről, és humoráról és cuki mosolyáról kellene szólnia... Nem ám Willről XD. Nah jó, ez csak poén volt. Szorítok a Lena& Will párosért.
    Zárom soraim, na meg a hosszú véleményt.
    Cupp: Arya

    VálaszTörlés
  3. Szia PinBlue!
    Sietek és köszi!! :)

    VálaszTörlés
  4. Hello Arya!!
    Nem nem a TVD elemei jönnek vissza, nem szeretem amikor ahhoz hasonlítjátok. :)
    Jason...Jason, komolyan neked írok egy novellát, ami majd csak róla fog szólni. :)
    Na és végre szurkolsz Lenáért meg Willért?? Ez furcsa, de elértem a célom :D
    Puszi: Silver

    VálaszTörlés