2010. december 13., hétfő

4. fejezet Amikor úgy érzem elegem van


Már egy jó ideje az erdőben kacskaringóztunk a kocsival, és én egész úton egy szót sem szóltam hozzá.
  • Most duzzogsz? - Naná, kisapám! Mégis mit képzelsz?
  • Csak, hogy tudd, ezzel nem hatsz meg. Felesleges, szóval fel is adhatnád. - Makacsul néztem a sötétedő tájat a sötétített üvegen keresztül. A telefonom hangos jelzéssel adta tudtomra, hogy sms-em érkezett. Amikor megakartam nézni, Will kikapta a kezemből a mobilt.
  • Az az én telefonom! - sziszegtem dühösen.
  • Aha, tudom. - mondta hanyagul, majd elolvasta az sms-t.
  • Ez a Jason a fiúd? - kérdezte érdeklődve.
  • Ja, persze. Meg közben a bátyám is. - fújtattam, de ő csak nevetett.
  • Hát azt írja, hogy anyukád jobban van és, hogy bemehetsz hozzá ha akarsz. De ma nem fogsz. - mondta az utat nézve most már, és a mobilt eltette a kabátja belső zsebébe.
  • Nem te fogod megmondani, hogy mit fogok csinálni és mit nem! - emeltem fel a hangom.
  • Egy ideig igen. Bocs. - nézett rám sajnálkozva, de egy percig sem hittem, hogy sajnálja a dolgot.
  • Ő az anyám Will! Érted? - néztem rá komolyan és egyre dühösebben.
  • Értem, de azt írta a bátyád, hogy jól van. Ne aggódj! Te pedig nem vagy jól. A közeljövőben eléggé labilis leszel, szóval ne nehezítsd meg a dolgomat. - Azt hittem mérgemben megütöm, de nem tettem. Amúgy is, biztos sokkal erősebb nálam.
  • Hová megyünk? - kérdeztem.
  • Egy helyre, ahol egy kicsit rendbe szedlek. - mondta.
  • Rendbe szedsz? - ettől egy kicsit ideges lettem.
  • Ugye tudod, hogy feljelenthetlek emberrablásért? - kérdeztem élesen.
  • Nyugi már! Semmi gond nem lesz, és nem raboltalak el, önként szálltál be az autóba. - válaszolt hanyagul.
  • Ja. Mivel ha nem szállok be, akkor a kocsiig rángatsz. - vágtam vissza.
  • Nem kellett volna, hogy rángassalak. Csak simán beültettelek volna. - Nagyképű!
  • Megérkeztünk. - mondta, majd rám nézett. Amikor nem mozdultam a tekintete megkeményedett.
  • Segítsek kiszállni? - kérdezte.
  • Nem, megy egyedül is. - feleltem majd kimásztam a kocsiból és nyújtóztam egy nagyot. Egy hatalmas faház állt előttünk és eléggé az erdő sűrűjében voltunk. Amikor intette, hogy kövessem, bementem a házba. Felesleges lenne ellenkezni vele. Bennt is hangulatos volt a ház. Mindenhol faborítás, és kellemesen hangulatos.
  • Helyezd magad kényelembe. - mutatott a kanapéra. Kényelmesen süppedtem bele a bőr ülésbe.
  • Szóval azt már tisztáztuk, hogy vámpír vagy. Egy dolog nagyon fontos és az-az, hogy nem fedheted fel magad! - bólintottam csak, hogy minél, hamarabb vége legyen, lehetőleg.
  • Nos, mi is alszunk és nem koporsókban vagy kriptákban, hanem kényelmes komfortos igazi ágyakban. Megtudjuk enni az emberi ételt de mi a vért részesítjük előnyben. Nem ölünk embereket hanem állatvérrel táplálkozunk, de sajnos van aki eléggé szenved a csábítás miatt és néha megteszi azt, hogy embert öl. - Olyan monoton volt a beszéde, hogy közbe kellett vágnom.
  • Te is embereket ölsz? - kérdeztem éles hangon. Rám emelte gyönyörűen kék szemét.
  • Nem, de néha nagyon nehéz. - mondta csendesen.
  • Nos, a következő dolog az-az, hogy csakis tűz által halhatunk meg. Semmi más nem árt. Az érzékszerveink kiválóak, gyorsak, ügyesek, precízek és pontosak vagyunk, és rémisztően jók a reflexeink. - mondta újra monoton hangon.
  • Te ezt betanultad? - kuncogtam fel. Egy szempillantás alatt termett előttem, és olyan közel volt, hogy bele préselődtem a bőrülésbe.
  • Nem. - válaszolta kemény hangon.
  • Oké, bocs. Nem kell úgy mellre szívni. Végeztünk? - kérdeztem tőle.
  • Igen. Haza szeretnél menni? - kérdezte valahogy enyhébb hangon, mintha kedvesebb lett volna, de lehet csak én képzeltem bele a dolgot.
  • Igen. - mondtam, majd megindult ki a házból, de utána szóltam.
  • Ja és Will... Sajnálom, ha teher vagyok neked, mert biztos nem önszántadból vagy bébicsősz. - mondtam neki, majd elmentem mellette, kimentem a házból és beültem az autóba. A kocsiúton megint nem szóltunk egymáshoz. Csendesen leparkolt a házunk előtt majd megszólalt, mielőtt kiszálltam volna a kocsiból.
  • Nem vagy teher, Lena. - A hangja furcsán kellemesen csengett és nagyon meglepődtem, hogy rendesen szólt hozzám. Én nem szóltam egy szót sem, csak kiszálltam a gyönyörű autóból. Túl sok volt ez a mai nap.

2 megjegyzés:

  1. - Ez a Jason a pasid?
    - BÁRCSAK AZ LENNE (AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH)
    XD Nah jó, úgy is tudod, hogy kinek képzelem el XD. Nagyon klassz volt, bocs, hogy csak most írok XD! Nagy fejezet, de nincsenek nagy szavaim. JASON!JASON!

    VálaszTörlés
  2. Tudom kinek képzeled.. :)
    Úgy látom Jason a menő nálad. Na majd lesz még gyereknap és írok majd Jason szemszögéből is. XD
    Köszi a kommentárt! :)

    VálaszTörlés