2010. december 31., péntek

Hello again!!!

Wow! Milyen furcsa, hogy újra eltelt egy év. Még csak most bontottunk pezsgőt, és most....újratölthetjük a poharunkat. Ja, és egy évvel öregebbek lettünk....újra. Na mindegy! Tudom, hogy még nincs éjfél meg pezsgőbontás, meg blablabla., de szeretnék Boldog Új Évet Kívánni mindenkinek! Szóval B.U.É.K.!!!

" Ballag már az esztendő vissza-vissza nézve,
Nyomában az öccse jő, vígan fütyörészve.
Beéri az öreget s a válláról legényesen leveszi
a terhet, pedig még csak gyermek.
Lépegetnek szótlanul, s mikor éjfél eljő,
Férfiasan kezet fog a múlttal a jövendő." 


( Ez az egyik legszebb és legjobb szilveszteri és új évi vers, szerintem. Mármint én ezt szeretem a legjobban. :D )

U.I.: Ja és valószínű, hogy 2011-ben is itt fogom rontani a levegőt!! xD

Puszi: Silver

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a fejezetek! Imádtam őket! Kérlek hamarosan hozd a kövit, mert elfogy az oldalam a kíváncsiságtól!
    Hola!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nos az igazság az, hogy azt hittem, hogy nem igazán olvassák, de örülök neki, hogy tetszik és igyekszem, minnél hamarabb írni. :)
    puszi: Silver

    VálaszTörlés